Zarząd kryzysowy
Jako Kancelaria Prawna-Księgowa Prokura oferujemy Państwu pomoc w stworzeniu zarządu kryzysowego w firmie.
Przesłanki do stworzenia zarządu kryzysowego mogą być różnorakie. Najczęściej taką formę reprezentacji firmy stosuje się w przypadku:
- kiedy dotychczasowy zarząd zrezygnował z pełnienia funkcji,
- w sytuacji, kiedy istnieją przesłanki do sformułowania i realizacji planu naprawczego dla firmy,
- w sytuacji kontroli w firmie,
- gdy firma jest bliska upadłości,
- w przypadku, kiedy są przesłanki ekonomiczno-prawne dla ogłoszenia upadłości firmy,
- w każdej sytuacji, kiedy firma potrzebuje zmian i stworzenia nowej strategii działania na poziomie administracyjnym, prawnym, finansowym czy kadrowym.
Zarząd kryzysowy jest zarządem powołanym w konkretnym celu, mającym najczęściej sformułować i zrealizować nowy plan działania dla firmy. Powołując zarząd kryzysowy w firmie warto wziąć pod uwagę kompetencje nowego zarządu i jego dotychczasowe doświadczenie w realizacji trudnych spraw i w rozwiązywaniu kwestii spornych.
Zespół KPKP Prokura pomoże Państwu w podjęciu decyzji związanych z utworzeniem nowego Zarządu firmy. Przeprowadzimy dla Państwa badanie stanu firmy i wspólnie z Państwem podejmiemy decyzje dotyczące dalszych działań. Jeśli będzie taka potrzeba stworzymy dedykowany Państwu zarząd kryzysowy powołany w celu określonym podczas badania kondycji przedsiębiorstwa.